Slik fungerer Pasientbroen

1. Henvisning

Vi avtaler behandlingstidspunkt med DIAKO, basert på aktuell henvisning.

2. Organisering

Vi organiserer og bestiller all transport og overnatting knyttet til behandlingen.

3. Transport

Vi henter og bringer deg t/r Billund – Flensburg/DIAKO.

4. Riktig behandling

Vi sørger for at du får riktig og nødvendig behandling med utgangspunkt i aktuell henvisning.

5. Oversetting

Vi oversetter nødvendige medisinske opplysninger før og etter behandling.

6. Vi er der

Oppfølging under hele behandlingsforløpet på DIAKO, herunder ved innsjekk og kontakt med spesialist og etter gjennomført operasjon. Vi er med på samtaler rundt behandlingsopplegget for å sikre at pasienten forstår de ulike sider/faser i behandlingen.

7. Betaling

Våre klienter er a) Privatbetalende dvs. de betaler av ”egen lomme” og b) Personer med helse-/behandlingsforsikring.

I begge tilfeller får vi fakturaene fra sykehuset, gjennomgår disse, og sender kun 1 faktura som inneholder prisen for utført behandling, reise, opphold og vår administrasjon.


Hvem er vi?

Bli kjent med teamet bak pasientbroen.
Les mer

Behandlinger

DIAKO er et fullkompetanse sykehus. De dekker mange områder.
Les mer

Hvorfor velge oss?

Høy medisinsk kompetanse, topp moderne medisinsk utstyr og kvalitet til en fordelaktig pris.
Les mer

Slik fungerer det

Se hendelsesforløpet i vår komplette behandlingspakke.
Les mer

Kontakt oss for mer informasjon

Ring oss på tlf.  917 76 737 for en uforpliktende prat, eller send en e-post til post@pasientbroen.no.

Send forespørsel